DierenOpvangCentrum de Doornakker

Opvang, zorg en herplaatsing voor zwerf- en afstandsdieren in de gemeenten: Bergeijk, Best, Bladel, Cranendonck, Eersel, Eindhoven, Geldrop-Mierlo, Heeze-Leende, Nuenen, Oirschot, Reusel-de Mierden, Son & Breugel, Valkenswaard, Veldhoven en Waalre.

maandag 22 juni 2009

Bericht van Toon


Van de nieuwe baasjes van Toon, hebben we het volgende bericht gekregen:



Hoi hier een berichtje van Toon de Bull mastiff
Het gaat heel goed met mij. loop veel maar niet te snel, mag ook in t meertje zwemmen ben heel gek met mijn nieuwe baasjes en zij ook met mij.
Met mijn ekzeem gaat t ook de goede kant op en ik ben met mijn gewicht bezig der moest wat af ik loop nu ook af en toe iets sneller.
Met mijn honde vriendinnetje betsie gaat t ook goed af en toe is ze een beetje kattig maar dan zit ik bij haar voer bak.
Ik vind alles ook zo lekker
Goed ben erg blij dat ik hier terecht gekomen ben groeten aan jullie en bedankt voor jullie zorgen om mij

Dikke POOT van Toon

en groeten van Peter en Anne- Marie


Geen opmerkingen: