DierenOpvangCentrum de Doornakker

Opvang, zorg en herplaatsing voor zwerf- en afstandsdieren in de gemeenten: Bergeijk, Best, Bladel, Cranendonck, Eersel, Eindhoven, Geldrop-Mierlo, Heeze-Leende, Nuenen, Oirschot, Reusel-de Mierden, Son & Breugel, Valkenswaard, Veldhoven en Waalre.

maandag 1 juni 2009

Oproep katten


Beste kattenliefhebbers,

Ik zou graag wat meer aandacht besteden aan de katten op dit blog. Zelf ben ik op het asiel met de honden bezig, dus ik heb dringend input van jullie nodig. Iets leuks, zieligs, hoopgevends, grappigs te melden? mail me gerust! Je hoeft geen mooi afgwerkt verhaal in te sturen, gewoon wat feitjes, een foto of iets dergelijks is genoeg, ik maak er wel iets leesbaars van.

Alvast bedankt!


Patricia

docdoornakker@onsbrabantnet.nl

1 opmerking:

Anoniem zei

heee, die Rakker.

Wat fijn om te horen dat je een baasje hebt gevonden, dat werd eens tijd.

groetjes Chantal.