DierenOpvangCentrum de Doornakker

Opvang, zorg en herplaatsing voor zwerf- en afstandsdieren in de gemeenten: Bergeijk, Best, Bladel, Cranendonck, Eersel, Eindhoven, Geldrop-Mierlo, Heeze-Leende, Nuenen, Oirschot, Reusel-de Mierden, Son & Breugel, Valkenswaard, Veldhoven en Waalre.

maandag 20 juni 2011

Ettie grijpt naast Sophia penning


Helaas...... onze trots Ettie heeft net naast de Sophia penning gegrepen. Dit schrijft ze over de uitreiking:
Net terug uit Amsterdam voor de Sophia penning: helaas, ik ben niet gekozen...........
Maar wat een geweldig koppel heeft 'm wel gewonnen! Een particulier initiatief voor opvang van (vooral oudere) zwerfkatten. Tijd, kosten en inzet zijn gigantisch en met een passie, wauw. Daar valt niet tegen te concurreren met wat ik doe hoor, verschillende grootheden. Voor dit koppel is een cheque van 2.500,- een reuze kado, zodat ze de doktersrekeningen af kunnen lossen enz.
Het was verder een vermakelijke toestand, met Marijke van Helwegen als Sophia. Die vrouw heeft werkelijk een goed gevoel voor humor en zelfspot. Bijv. "zo, dan zal ik u eens een heerlijk gaan kussen met mijn opgevulde lippen" Tja
Bedankt nogmaals voor jullie stemmen, zodat ik 1 in Brabant werd. Dat was al erg mooi he. En ik ga gewoon door met wat ik al deed:-)

Groetjes Ettie

Geen opmerkingen: