DierenOpvangCentrum de Doornakker

Opvang, zorg en herplaatsing voor zwerf- en afstandsdieren in de gemeenten: Bergeijk, Best, Bladel, Cranendonck, Eersel, Eindhoven, Geldrop-Mierlo, Heeze-Leende, Nuenen, Oirschot, Reusel-de Mierden, Son & Breugel, Valkenswaard, Veldhoven en Waalre.

woensdag 8 juni 2011

Op bezoek bij Roy


Cecile is bij Roy op bezoek geweest, dit had hij te melden:
Missen jullie me al?
Ik jullie niet hoor, ik heb het prima naar mijn zin:
- Lekker groot kussen in de keuken waar ik goed op kan slapen: maakt me niet zoveel uit als er mensen aanbellen, als er iemand binnenkomt wil ik wel even kijken wie het is,
- Riante tuin waarin ik goed kan rondrennen met mijn bal (foto),
- Grappige kippen die ik elke keer weer de stuipen op het lijf kan jagen door er op volle snelheid op af te rennen en 1 cm voor hun neus te stoppen. hihi...,
- Leuke andere huisgenoten, die vaak met me gaan fietsen en wandelen in 't Broek: ik kan prima loslopen en trek me weinig aan van andere honden, maar probeer wel steeds de route aan te passen zodat we langs zoveel mogelijk water komen waar ik dan door heen kan rennen en in kan happen (en waardoor ik vervolgens vieze boeren en scheten moet laten),
- Een buurhond, ook een grote reu, maar dat maakt me niet zoveel uit.

Ik ben weinig alleen, en als we weggaan mag ik meestal in de auto mee, ook op vakantie. Ook qua communicatie gaat alles prima: ik begrijp prima wat mijn andere huisgenoten bedoelen en sta op nr 1 van de best luisterende honden die ze ooit hebben gehad! Maar ik ben jullie ook niet vergeten hoor: vond het erg gezellig dat Cecile nog even langskwam, ik herkende haar meteen en we hebben nog fijn geknuffeld en gespeeld.

Groeten!
Roy

Geen opmerkingen: