DierenOpvangCentrum de Doornakker

Opvang, zorg en herplaatsing voor zwerf- en afstandsdieren in de gemeenten: Bergeijk, Best, Bladel, Cranendonck, Eersel, Eindhoven, Geldrop-Mierlo, Heeze-Leende, Nuenen, Oirschot, Reusel-de Mierden, Son & Breugel, Valkenswaard, Veldhoven en Waalre.

vrijdag 6 mei 2011

Hondengeluk


Dit zijn Miss Doggie, (de beagle die totaal verwaarloosd opgevangen werd) en Jackie. Jackie werd na een bange start en getipt door kapster Ingrid bij Doggie geplaatst en moet je eens kijken…..

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoe heette de beagle in het asiel?
Was dat Lizzy?

Anoniem zei

Hoi nee miss doggie was voorheen shadow ze is nu ongeveer een jaar bij hun.En nu Mister jack erook is heeft ze een maatje en het gaat super goed ik zie ze vaak.
Laastsmet mijn hondjes ook uit DOC. met hun gaan wandelen en dat klikt heel goed tussen die 4.

Groetjes Ingrid

Anoniem zei

Oh haha ja ze zien er ook heel lief uit samen.
Ik zag de foto en ik dacht even dat ik de beagle kende.
Ik heb namelijk ook een beagle uit het asiel. het was een afgedankt fokteefje en was op straat gedumpt. Een paar maanden nadat ik haar had geadopteerd kwam blijkbaar haar zusje in het asiel terrecht. dat was Lizzy. Die was ook op straat gedumpt. ze lijkt gewoon heel veel op Lizzy, en die leek weer erg veel op mijn beagle! Beagles lijken wel erg op elkaar maar dan nog lijkt de aftekening er erg op.