DierenOpvangCentrum de Doornakker

Opvang, zorg en herplaatsing voor zwerf- en afstandsdieren in de gemeenten: Bergeijk, Best, Bladel, Cranendonck, Eersel, Eindhoven, Geldrop-Mierlo, Heeze-Leende, Nuenen, Oirschot, Reusel-de Mierden, Son & Breugel, Valkenswaard, Veldhoven en Waalre.

woensdag 16 november 2011

Boots


Boots blijft het geweldig doen bij zijn nieuwe baas:
Inmiddels zijn we 2 weken klaar met de hondentraining.
Is niet met 10 lessen klaar ofzo hoor, maar de hond en ik gedragen ons voorbeeldig…
We kunnen het prima met elkaar vinden en hij accepteert mij blijkbaar als zijn baas.
(Nou geef ik hem te eten natuurlijk….)Hij voert ook geen strijd meer en ik kan eigenlijk alles met hem doen.(nagels knippen heb ik nog niet geprobeerd….)
Maar ook borstelen gaat prima (hij is nu in de rui..) terwijl Shiba’s dat niet persé op prijs schijnen te stellen.

Naar (andere) mensen toe blijft hij gereserveerd en afstandelijk. Dat zit al wat in het type hond en is bij Boots is het waarschijnlijk zeer versterkt. Wandelen langs de Lek blijft erg leuk om te doen. Samen met een Alaskan Malamute bijvoorbeeld, gaat geweldig!
Kortom, het gaat serieus goed met ons.

Geen opmerkingen: