DierenOpvangCentrum de Doornakker

Opvang, zorg en herplaatsing voor zwerf- en afstandsdieren in de gemeenten: Bergeijk, Best, Bladel, Cranendonck, Eersel, Eindhoven, Geldrop-Mierlo, Heeze-Leende, Nuenen, Oirschot, Reusel-de Mierden, Son & Breugel, Valkenswaard, Veldhoven en Waalre.

dinsdag 29 november 2011

Grote stoere Raldo



Raldo is met zijn neus in de boter gevallen. Deze grote bink heeft het getroffen! Zijn baasjes laten hem zelf aan het woord:

Hallo daar,

lieve dieren vrienden van Dieren op de Doornakkers! Hier is dan eindelijk een bericht van Raldo, de 4 jarige stoere Duitse herder.
Ik heb van midden augustus tot precies 4 oktober 2011 bij jullie in de opvang gezeten. Nu woon ik samen met mijn nieuwe broer en zus in Geldrop. Mijn nieuwe baasjes en hun zoon van 5 zijn heel blij met mij!
De eerste weken was ik wel erg onrustig en ik had duidelijk last van verlatingsangst. Ik ben namelijk de eerste dag uitgebroken toen het vrouwtje even koffie drinken was bij de buurvrouw. Ik had alle deuren opengemaakt van voor naar achter en in en om huis en liep in paniek rond in de straat. Gelukkig wisten de buren al gelijk bij wie ik nu thuis hoor en hebben het vrouwtje gebeld.
Wij gaan dagelijks naar het bos en ik word goed onder de duim gehouden door mijn baasjes en broer en zus. Ik ben namelijk een zeer energieke kerel en geniet ervan dat ik zoveel liefde en aandacht krijg. Daardoor mag ik wel los en reageer ik goed op andere honden. ik krijg wekelijks gehoorzaamheidstraining aan de lijn en ga sinds kort opbouwend mee naast de fiets en dat vind ik echt fantastisch (mee boodschappen doen en dan op de fiets passen, ook mag ik mee naar school)

Nu na 1,5 maanden bij mijn nieuwe baasjes bloei ik op en raak ik aardig van mijn verlatingsangst af. Succes daar bij jullie, met mij gaat het goed!

1 opmerking:

Tanja zei

Raldo je hebt het maar getroffen, echt super voor je! Een fijn lang leven gewenst bij je niewe gezinnetje!