DierenOpvangCentrum de Doornakker

Opvang, zorg en herplaatsing voor zwerf- en afstandsdieren in de gemeenten: Bergeijk, Best, Bladel, Cranendonck, Eersel, Eindhoven, Geldrop-Mierlo, Heeze-Leende, Nuenen, Oirschot, Reusel-de Mierden, Son & Breugel, Valkenswaard, Veldhoven en Waalre.

dinsdag 29 november 2011

Midas

Erik, de nieuwe baas van Midas is super geweldig enorm megablij met zijn nieuwe maatje! Hij heeft hem mr Smits genoemd en die twee hebben elkaar echt gevonden. Een paar stukjes uit zijn mail:
Ik was een gelukkig mens toen ik Midas voor een wandelingetje mee mocht nemen en merkte dat de klik er erg vlug was gelukkig. De papieren werden in orde gemaakt en terwijl men daar mee bezig was vroeg ik of hij ook Mister Smits heten mocht en dat was geen bezwaar. Nu is het ondertussen zaterdag middag en de band word steeds hechter en hechter. of we bijna aan elkaar gelijmd zijn lijkt wel en ik kan hem niet meer missen en Mister Smits mij zo te merken ook niet meer hoor. Ik kan U vertellen dat ik hem meer en langer uitlaat dan ikzelf had durven en kunnen denken en het gaat gewoon goed, beter dan ik had durven dromen. Ja ik kan niets anders kan zeggen dan dat hij erg goed bij me past. Het gaat steeds beter en ‘s nachts slaapt hij niet in zijn nachtmandje maar gewoon in mijn of op mijn bed. Onvoorstelbaar zoals hij zich aanpast ‘s nachts met het verdraaien in mijn slaap en zo en het samen wakker worden met zoveel goede zin en goede gezonde uitgeslapen energie. Raak haast niet uitgesproken over Mister Smits.
De basiscommando's gaan steeds beter en worden beloond met een brokje van zijn eten. Jullie allen hebben er toch voor gezorgd dat wij samen het best naar ons zin hebben hoor mijn dank dus nogmaals.

Geen opmerkingen: